תפריט נגישות

דורית מסרט בינסאן ז"ל

דורית מסרט בינסאן
בת שנתיים במותה
בת יסיסיט וגינאטו גבי
נולדה בה' באלול תשס"ב, 13/8/2002
התגוררה בשדרות
חללת פעולת איבה
בי"ד בתשרי תשס"ה, 29/9/2004
מקום אירוע: שדרות
מקום קבורה: שדרות
הותירה: הורים, שלושה אחים ושתי אחיות

קורות חיים

דורית מסרט, בת יסיסיט וגנטו (גבי), נולדה בישראל, בבית החולים ברזילי באשקלון, בה' באלול תשס"ב (13.08.2002).

הוריה עלו מאתיופיה בשנת 1991, ונקלטו במרכז הקליטה במבועים, באתר הקרוואנים, למשך השנה הראשונה. בחודש מאי 1992 עברו לשדרות, שם חייתה דורית את חייה הקצרים עם חמישה אחים ואחיות גדולים ממנה – מיכאל (מלאך), דני (דסלן), שמואל, עדנה וורד. פירוש שמה – מסרט – הוא שורש, שורש המתחבר לארץ ישראל, ארץ הקודש, ולירושלים.

דורית הייתה ילדה מלאת שמחה, פניה מפיקות חוכמה ותמיד חיוך על שפתותיה. אהבה מאוד את משפחתה. מדי בוקר בירכה את אביה בצאתו - "ביי אבא", ובערב הייתה מחכה בשער הבית כששב מעבודתו. היא אהבה לשחק, בעיקר בכדור, אהבה מאוד לרקוד ולשיר במילים מתוקות וקצרצרות, המתאימות לגילה.

דורית, בגילה הפעוט, הפגינה הבנה של אדם מבוגר – כיבדה את אחיה בצעצועים ובממתקים שלה, ויתרה לאחותה הגדולה ממנה שרצתה לחבק את האימא, דאגה לכולם בכל מצב.

ביום רביעי י"ד בתשרי, ערב סוכות תשס"ה (29.09.2004), בשעה 17:00, שוב נחתו כמה רקטות קסאם, שנורו מאזור עזה, בשדרות. אחת הרקטות התפוצצה ליד בית מגורים וגרמה לכעשרים פצועים ולשני הרוגים - הילדים דורית מסרט בינסאן ויובל אבבה, בני דודים שהקסאם התפוצץ ליד בית סבתם, שם הם שיחקו.

דורית הייתה בת שנתיים במותה. הותירה הורים, שלושה אחים ושתי אחיות. הובאה למנוחות בבית העלמין בשדרות.

כתב מיכאל (מלאך), אחיה של דורית: "אני מאוד אהבתי את הילדה הזאת, היא הייתה ילדה עם חיוך משגע ומתוק... הייתי מחבק ומנשק אותה מרוב שהיא מתוקה. אני תמיד אזכור אותה, היא תישאר אצלי בלב לעד".

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה