תפריט נגישות

רב"ט אדוארד אדי חננייב ז"ל

אדוארד חננייב
בן 20 בנפלו
בן לאה וישראל
נולד בקווקז
בז' בתמוז תשל"ג, 14/7/1973
שרת בחיל השריון
יחידה: חט' 264
נפל בעת שירותו
בי"ב בניסן תשנ"ג, 3/4/1993
מקום קבורה: שדרות

קורות חיים

בן לאה וישראל , נולד ביום ז' בתמוז תשל"ג (14.7.1973 ) במחצאלה שבקווקאז. היה הבן השלישי במשפחה בת שמונה בנין. כשמלאו לאדוארד שלוש שנים עלתה המשפחה לישראל ובנתה ביתה בשדרות .

אדוארד למד בבית הספר היסודי ' שקמים ' . כשהגיע לכיתה ז' בחר לילמוד בבית הספר התיכון ' נחלת יהודה ' בראשון לציון , במסגרת הפנמיה החקלאית . הוא אהב את בית הספר , היה תלמיד טוב ומגיל צעיר מאוד גילה כשרונות מוזיקליים. הוא היטיב לנגן בגיטרה והשתתף בחוגי מוזיקה במסגרת המתנ"ס . אודי היה ילד אהוב , תמיד עסוק בפעילות חברתית . הוא השתלב בקרב חבריו החדשים והיה אחד הילדים המרכזיים בחברה .

אדי בלט במזגו השקט והנוח והיה אהוב ומקובל על כולם תלמידים , מדריכים ומורים.

בשלהי חודש נובמבר 1991 גוייס אדוארד לשירות חובה בצה"ל . הוא הוצב בחיל שריון ויצא לטירונות . הוא המשיך את המסלול חיל השריון נהגי טנקים - מג"ח והוצב כלוחם . עקב בעיות בעיניו הורד הפרופיל הרפואי שלו , הוא שובץ מחדש . לדברי מפקדו היה אדוארד חייל בעל מרץ רב , שמח וחייכן שמילא את תפקידו ביעילות רבה . אדוארד לא השלים עם תפקידו החדש ושאף לחזור לתפקידו כלוחם בגדוד שריון. ביום י"ב בניסן תשנ"ג4.3.1993) נפל אדוארד בעת שירותו . הוא הובא למנוחת עולמים בחלקה הצבאית בבית העלמין בשדרות, הותיר אחריו הורים ושבעה אחים - גדי , רומן , איציק , אלה , דוד , יוסי , ויגאל.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה