תפריט נגישות

מרים אדאף בטיטו ז"ל

דברים לזכרה - ראש העיר אלון דוידי


23.10.14
השבוע מלאו 20 שנים לפיגוע בקו חמש בתל אביב. היה זה אחד מפיגועי ההתאבדות הראשונים אשר ידעה ישראל, כאשר מחבל מתאבד פוצץ עצמו עם 20 ק"ג חומר נפץ בתוך האוטובוס ורצח 22 אנשים ופצע עוד עשרות. היה זה 'אירוע רב נפגעים', מונח שלא היה קיים עד אז. גורמי הביטחון השונים לא היו ערוכים ולא ידעו עוד איך להתמודד עם אסון בסדר גודל כזה.
אחת מנוסעות האוטובוס הייתה מרים אדאף, תושבת העיר שדרות. היא הייתה בדרכה למפגש 'נשות אמונה' בתל אביב כאשר ידו המרצחת של המתאבד השיגה אותה. בת 51 הייתה במותה. מרים הותירה אחריה בעל (דוד) וארבעה ילדים (אבי, רונן, אסנת ואילן). מותה של מרים זעזע את העיר כולה. מרים הייתה פעילה ואהודה מאוד בקרב תושבי העיר. היא עבדה במשך עשרות שנים כגננת וכונתה 'אם הגננות'.
שלושה דורות בעיר התחנכו על ברכיה וכולם מאוד העריכו ואהבו אותה. היום, בנה הבכור אברהם (אבי) אדאף נמנה על חברי מועצת העיר.
משפחת אדאף היקרה. לבי עמכם במלאת 20 שנים למותה של האם והרעיה, מרים. אני יודע כי הכאב גדול מנשוא והשנים לא תמיד מכהות את הכאב. אמכם הביאה כבוד וגאווה גדולה למשפחתכם ולעיר כולה. יחד עם תושבי העיר כולה, אני משתתף בכאבכם ומאחל לכם מכל לבי כי לא תדעו עוד צער.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה